تصویر لودکننده

تأیید صلاحیت ۵ داوطلب دیگر انتخابات مجلس در گیلان+ اسامی

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان گفت: در لیست چهارم شورای نگهبان پنج نفر دیگر به لیست تائید صلاحیت‌شدگان مجلس در گیلان اضافه و مجموع داوطلبان انتخابات مجلس به ۴۴۶ نفر رسید.

به گزارشپیام شفت به نقل از هشت دی ؛جواد شفیعی‌ثابت شامگاه یکشنبه(۱۵بهمن) در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با آخرین آمار داوطلبان تأیید صلاحیت شده استان گیلان، اظهار کرد:صلاحیت پنج داوطلب دیگر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه گیلان از سوی شورای نگهبان تأیید شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شورای نگهبان در مهلت قانونی بررسی اعتراض داوطلبان، تاکنون چهار لیست تأییدصلاحیت‌شدگان را ابلاغ کرده است، افزود: هیئت نظارت استان گیلان و مرکزی، ابتدا ۳۵۸ نفر را تأیید صلاحیت کردند و سپس در چهار مرحله شورای نگهبان جمعاً ۹۴ نفر را تأیید صلاحیت اعلام کرد که در مجموع تعداد تأییدشدگان به ۴۵۲ نفر رسید و با انصراف ۶ نفر پس از دریافت تأیید از هیئت نظارت مجموع داوطلبان حوزه انتخابیه گیلان به ۴۴۶ نفر رسید.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از احتمال افزایش تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات خبر داد و تصریح کرد: در لیست اخیر سه نفر از حوزه انتخابیه رشت و خمام و دو نفر هم از حوزه انتخابیه رودسر و املش و فومن و شفت هستند.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید