تصویر لودکننده

یادواره سرداران و ۳۰۰ شهید شهرستان شفت برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شفت گفت: یادواره سرداران و ۳۰۰ شهید شهرستان شفت هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در‌مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) این شهر با سخنرانی سردار شریف برگزار می‌شود.

به گزارش پیام شفت وبه نقل از خبرگزاری هشت دی جلسه ستاد بزرگداشت یادواره شهدای شهرستان امروز۱۷اذر با حضور مسئولین ادارات در فرمانداری شفت برگزار شد.

در این جلسه احمد نقدپور ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و جانبازان اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای بیان ارزش‌های انقلاب، رشادت‌ها و شهامت‌های شهدا و رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس است و موجب جاودان شدن پیام، آرمان‌ها و راه‌ورسم شهیدان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاسداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اگر فضای جامعه در راستای ترویج فرهنگ شهدا و دفاع مقدس تلاش کند در مسیر اصلی قدم گذاشته است، افزود: مراسم یادواره شهدای شهرستان، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) شهر شفت با سخنرانی سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران برگزار می‌گردد.

فرمانده سپاه شفت تصریح کرد: مسئولین شهرستان در جهت باشکوه برگزارکردن این مراسم همت و تلاش مضاعفی نمایند تا دِین بزرگی که شهدا به گردن همه ما دارند بتوانیم ادا کرده باشیم.

نقدپور از مراسم ضیافت فاطمی و طبخ و توزیع ۳۵۰ آش نذری در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین در راستای دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید والامقام استان گیلان، هم‌زمان با ایام فاطمیه هیئت سوگواری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ساعت ۹ صبح از میدان انقلاب شهر برپا می‌شود و یادواره شهدای محلات شفت نیز در روستاهای میرمحله، مژدهه و لیشاوندان برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید