تصویر لودکننده

یادواره جانباز سرافراز سردار حاج مهدی عاطفی در کلاشم شفت برگزار شد

طی مراسمی یاد و خاطره جانباز سرافراز سردار حاج مهدی عاطفی کلاشمی گرامی داشته شد

به گزارش پیام شفت به نقل از خبرگزاری بسیج ، روز پنجشنبه یاد در مراسمی و همزمان با نشست فصلی فرماندهان بسیج شهرستان شفت با حضور فرمانده سپاه ،مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان حوزه ها و پایگاهها بسیج شفت ، در مسجد کلاشم بالا ، یاد و خاطره جانباز سرافراز سردار حاج مهدی عاطفی را گرامی داشته شد.
سرهنگ احمد نقدپور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت : بدون شک ، همه ما مدیون رشادت ها و ایثار آزادگان و جانبازان عظیم الشان هستیم و حاج مهدی عاطفی نمونه بارز اخلاق مداری، ایثار و خدمت بود.
همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوعلی اسماعیلی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست گفت : اگر تفکر بسیج و بسیجی در جامعه حاکم شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد، لذا همه ما باید با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف عالیه این نظام گام برداریم.
لازم بذکر است حاج مهدی عاطفی جانباز ۶۵ درصد در عملیات بیت المقدس ۲ در تنگه بانسوا در منطقه جنوب در مورخ ۱۳۶۶/۰۹/۱۴ بر اثر اصابت ترکش از ناحیه چشم کتف شانه شکم و پشت مجروح گردید. و از فرماندهان اسبق سپاه پاسداران و فرمانده سابق پایگاه بسیج روستای کلاشم بوده که در اسفند سال ۱۳۹۸ به همرزمان شهید خود پیوست

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید