تصویر لودکننده

یادداشت/بی خانمان شدن افرادی که حامی تولید بودند

به گزارش پیام شفت سید تقی موسویان از چهرهای سیاسی شناخته شده شهرستان شفت و استان گیلان جدیدترین یادداشت خود را منتشر کرد
متن کامل این یادداشت به شرح زیر است
رؤسای محترم سه قوه مدت چند سال هست در حمایت از تولید کنندگان مطالبی ارزنده مطرح می فرمایند، اما چرا در عمل اجرایی نمی شود! عده ای از سرمایه گذاران در جهت ایجاد اشتغال در کشور و بنا به تأکید دولتها هرچه در توان داشتند پای کار آوردند و مجوز واحد تولیدی گرفتند و راه اندازی نمودندو برای این کار باید وثیقه ملکی به بانکها ارائه میدادند و جماعتی برای کمک به اشتغال بدون چشم داشت رفتند املاک خود را تحویل بانکها دادند.
به هر دلیلی امروز تعداد زیادی از این واحدهای در حال تولید تعطیل شده اند !جالب است همه مدیران ارشد نظام می فرمایند بانکها حق ندارند هیچ واحد تولیدی را تعطیل کنند.
بانکها نیز به جهت احترام به رئیس قوه قضائیه دنبال تعطیلی واحد تولیدی نیستند اما با حکم قوه قضائیه املاک مردم را اول به نام بانک و بعد به مزایده و فروش میرسانند !!!
حال سؤال از سه قوه محترم این است که حمایت از واحدهای تولیدی این می باشد؟ این آقای محترم و یا خانم محترمه سالها زحمت کشیده یک ملک برای خود و خانواده تهیه نموده است و در جهت حمایت از تولید و اشتغال برای ضمانت از واحد تولیدی تحویل بانک داده است.
آن واحد تولیدی موجود می باشد و امروز اگر همان واحد بخواهد دوباره مجوز دریافت کند اگر آنروز با قیمت یک میلیارد راه اندازای شده امروز با بیست میلیارد تومان هم نمی توان این کار را انجام داد.
حق ضمانت کنندگان این است که هر روز با استرس عمر خودشان را به پایان ببرند ! دولت محترم بهتر است با هماهنگی قوه قضائیه جلوی مزایده املاک مردم برای واحدهای تولیدی موجود را بگیرند و اجازه ندهد افرادی که تمام زندگیشان یک واحد خانه است را از او بگیرند.نمایندگان محترم بجای کارهای روزمره فکری بحال اشتغال و راه اندازی واحدهای تولیدی داشته باشید. سید تقی موسویان دبیر جامعه اسلامی مدیران گیلان ۱۴۰۰/۱۱/۲۹

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید