تصویر لودکننده

پیش نیاز ارائه بیمه مناسب، تامین منابع است

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: با توجه به آنکه تامین منابع، پیش‌نیاز ارائه بیمه مناسب است، بنابراین درخواست این سازمان از مسئولان تصمیم گیرنده در تخصیص منابع، در نظر گرفتن اقشار نیازمند به حمایت‌های بیمه‌ای است.

به گزارش پیام شفت به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما با تاکید بر اینکه موضوع هزینه‌های درمان از کانون‌های مهم در ایجاد فقر در کشور است، افزود: مطابق قانون هر ایرانی حق بیمه شدن و استفاده از مزایای بیمه‌های سلامت را دارد.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در این راستا وظیفه ارائه خدمات بیمه درمانی به همه اقشار جامعه و گسترش پوشش بیمه‌ای را دارد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: از برنامه‌های مهم سازمان بیمه سلامت گسترش پوشش بیمه‌ای برای اقشار مستضعف و افراد ساکن حاشیه‌هاست.

ناصحی افزود: همچنین آمادگی داریم که موضوع بیمه ایتام و زنان سرپرست خانوار را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: در سیاست‌های کلی سلامت، بر این موضوع که بیمه‌ها، منابع مالی را در نظام سلامت مدیریت کنند، تاکید شده است.

مدرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه‌ها این توانایی را دارند که منابع و حمایت‌های مالی را به طور دقیق به دست افراد نیازمند برسانند، در واقع می‌شود گفت در حوزه درمان، بیمه‌ها در رساندن منابع به دست افراد جایگاه موثرتری دارند، این منابع شامل سایر هزینه‌های درمان همانند درمان بیماران خاص و ناباروری نیز می‌شود.

سازمان بیمه سلامت بیش از ۴۲ میلیون نفر عضو دارد که در قالب صندوق‌های پنج گانه این بیمه از پوشش خدمات بیمه‌ای استفاده می‌کنند.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید