تصویر لودکننده

کاروان نخبگان قرآنی

به همت مجاورین، خدام و اعضای هیئت امناء آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه‌السلام شفت، این قطب فرهنگی شمال کشور جمعه ۱۱ فروردین همزمان با اقامه نماز مغرب، میزبان کاروانی از نخبگان قرآنی که مشتمل بر حُفّاظ و قرّا برجسته ملی و استانی هستند، خواهد بود.

به گزارش پیام شفت،این کاروان قرآنی با آغاز ماه مبارک رمضان با درایت و عزم حاملان قرآن و سفیران الهی به همت مرکز قرآن حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان و اساتید فلاح‌پور به راه افتاده است.

کاروان نخبگان قرآنی که به دعوت مسجدی‌ها از شهر و روستاهای گیلان فراخوانده شده‌اند، با برگزاری محافل و مسابقات قرآنی، در ترویج و گسترش انس با قرآن تلاش می‌کنند.

معرفی شیوه آموزش وحیانی قرآن کریم، معرفی قهرمانان و الگوهای قرآنیِ متأثّر از این شیوه مبارک، اثبات سهولت و آسانیِ ارتباط و انس عموم مردم با قرآن و بهره‌مندی از برکات آن و ارتقای سطح کیفی و حرفه‌ای شاگردان این مجموعه با اجرای ۳۰ کارگاه آموزشی در ۳۰ شب متوالی در میدان‌های رقابتیِ وسیع و مختلف را از مهم‌ترین اهداف این کاروان قرآنی است.

خدام، هیئت امناء و مجاورین آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه‌السلام شفت ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و ارادتمندان به ابوالفضل گیلان، از همه شما دعوت می‌نماید تا در این محفل نورانی و با نشاط، حضور بهم رسانید.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید