تصویر لودکننده

گزارش اعلایی در حضور مدنی در فرمانداری شفت

به گزارش پیام شفت:یاور پیر اعلایی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان، در حضور نماینده ی رییس جمهور حسین مد نی معاون توسعه ی روستایی و مناطق محروم در شهرستان شفت:
• فرماندار تصریح کردند ما در انتخاب دهیارها و شوراهای شهر و روستا هیچ دخل و تصرفی نداریم فقط از لحاظ مدرک آنها پیگیری کرده وسپس به حراست برای گرینش آنها ارائه می دهیم همچنین ایشان افزودند اخیرا ۶ دهیار شفت عزل شدند.
• ایشان افزودند از آنجایی که شهرستان شفت جزء ۳۱شهرستان محروم است مکاتباتی شده و ارزش افزوده ای برای دهیاری استان گیلان ارسال شده با وجود اینکه شهرستان شفت جزء یکی از شهرستانهای محروم بوده این ارزش افزوده۱۵درصد به شفت اختصاص داده شده که از سال گذشته در حال انجام است.ایشان افزودند اگر این کار انجام شود انقلابی در روستاها صورت خواهد گرفت.
• دربحث تسهیلات:۱۰درصد به شهریه شهرستان اضافه کردیم همچنین ایشان افزودند در سه ماه گذشته ۸میلیارد از حوزه ی مناطق محروم گرفتیم که از این سهم یکی به چنار رودخان۷۰۰میلیون تومن اختصاص دادیم و سال گذشته فقط دوتا خانه ی هلال در۴۶ بخش روستاهها ، درست کردیم.
• سال گذشته از کل ماشین آلات از سازمان شهرداری برای استان گیلان اختصاص دادند ۳ نیسان از محل پسماند به ما دادند که یکی را تقدیم شهرستان شفت کردیم.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید