تصویر لودکننده

پرداخت پاداش پیروزی های پیاپی تیم های ملوان انزلی و شهرداری آستارا

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، از پرداخت پاداش پیروزی های پیاپی بازیکنان و کادر فنی تیم های ملوان انزلی و شهرداری آستارا خبر داد.
پرداخت پاداش پیروزی های پیاپی تیم های ملوان انزلی و شهرداری آستارا

به گزارش پیام شفت به نقل از۸دی،جهانبخش آرمان اظهار کرد: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان گیلان در کنار همه باشگاه های استان که در رقابت های لیگ های مختلف کشوری و استان حاضر هستند، می باشد.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری بندر آستارا در کنار ملوان بندر انزلی نتایج خوبی را در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور “لیگ آزادگان” کسب می کند، ادامه داد: پس از پایان بازی، پاداش پیروزی این تیم ها نیز به بازیکنان و کادر فنی آنها پرداخت شد.

آرمان، با اشاره به اینکه مجموعه ورزش و جوانان در خدمت سایر نمایندگان استان در رقابت های مختلف خواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط طوری مهیا شود تا باشگاه های استان گیلان به جایگاه اصلی که مدنظر ما و هواداران می باشد، برسند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر اینکه همه تلاشمان را خواهیم کرد تا فوتبال گیلان در همه عرصه ها بدرخشد، تصریح کرد: همه پروژه های عمرانی در همه رشته های ورزشی استان، جزء اولویت ها می باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان، با تأکید بر اینکه برخی شهرستان ها شرایط منحصر بفرد خود را دارند، افزود: استادیوم وحدت آستارا در بحث نور مشکلاتی دارد که در تلاش هستیم تا آن را مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: پیمانکاران به ما قول داده اند تا قبل از ماه مبارک رمضان این استادیوم را مجهز به نور مدرن کنند تا این تیم بتواند در آن ایام میزبان دیدارها در خانه خود باشد.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید