تصویر لودکننده

واریز،یارانه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰به همراه طرح معیشتی برای دهکهای پایین

به گزارش پیام شفت: به نقل از دیار میرزا، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها اظهار کرد: برحسب دستور ریاست محترم جمهوری، آیت الله رئیسی و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه واریز می شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پرداخت مبلغ یک میلیون ریال طرح یارانه حمایت معیشتی به ازای هر یک از اعضای خانواده و به حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه خبر داد. این مبلغ به جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برحسب دستور ریاست محترم جمهور، آیت الله رئیسی به حساب این سرپرستان واریز می شود.

امید حاجتی بیان کرد: این مرحله از واریز براساس دهک های شناسایی شده و اقشار آسیب پذیر جامعه توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور صورت گرفته، پرداخت می شود.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید