تصویر لودکننده

نواختن زنگ طبیعت در مدارس شهرستان شفت

به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی زنگ طبیعت با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در یکی از مدارس این شهرستان به صورت نمادین به صدا در آمد.

به گزارش پیام شفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شفت، به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی آیین زنگ طبیعت صبح امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه با حضور ابراهیم طاهری صادق سرپرست فرمانداری شهرستان شفت، بخشدار احمدسرگوراب، سرپرست منابع طبیعی، مدیر آموزش پرورش و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به صورت نمادین در دبیرستان شهدای چوبر با رعایت پروتکل های بهداشتی به صدا در آمد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: درخت از جمله زیبا ترین و مفیدترین نعمات پروردگار است.

ابراهیم طاهری صادق نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: از آنجا که درختان بخش عظیمی از مایحتاج انسان و دیگر موجودات زنده را تامین می کنند باید از این ثروت ملی محافظت کرد.

وی گفت: روز درختکاری؛ روزی که باید دست دوستی به سوی طبیعت دراز کنیم و پیوندی عمیق و محکم را با آن برقرار سازیم. وقت آن است که این استوار قامتان را ارج نهیم و به پاس خدماتی که همواره به انسان کرده اند، سپاسگزارشان باشیم.

در پایان این مراسم چند اصله نهال به مناسبت روز درخت کاری و به یاد شهدای چوبر توسط سرپرست فرمانداری شفت و مسئولین شهرستان در محیط دبیرستان دخترانه شهدای چوبر بخش احمدسرگوراب غرس گردید.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید