تصویر لودکننده

نشست بزرگداشت شورای آموزش و پرورش شهرستان شفت برگزار شد

به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان در فرمانداری با حضور فرماندار شفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شفت، به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش روز سه شنبه مصادف با پنجمین روز هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش با شعار “شورای های آموزش و پرورش،مسئولیت اجتماعی شرکت ها و سازمان ها” جلسه ی بزرگداشت شورای آموزش و پرورش شهرستان شفت به ریاست ابراهیم چراغی فرماندار شفت و با حضور نماینده شهرستان های شفت و فومن ، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش شفت و سایر اعضای شورا در دفترکار فرماندار به صورت ویدئوکنفرانس و همزمان با جلسه کشوری بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شفت ضمن تبریک و گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش بر اهمیت تربیت دانش آموزان که آینده سازان کشور ما هستند تاکید کرد و نقش شورای آموزش و پرورش در تسهیل فرایند های آموزشی و رفع موانع موجود را بسیار مهم برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شفت در این جلسه به ارائه گزارش پیرامون فعالیت های انجام شده و در دست اقدام شورای آموزش و پرورش اشاره نمود و از زحمات تمامی اعضا شورا تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این جلسه نیز از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان شفت با اهدای لوح و هدیه ای به رسم یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید