تصویر لودکننده

مهدی خوش انس جانشین سپاه شفت خبر داد /‍ اعزام ۹۰ نفر زائر شفتی به مرقد امام (ره) | برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس همزمان با حماسه سوم خرداد

مهدی خوش انس جانشین سپاه شفت در جلسه هماهنگی آیینهای سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ازاعزام دو دستگاه اتوبوس در قالب کاروان سواره به مرقد امام (ره) و برگزاری یادواره شهدای بیت المقدس همزمان با حماسه سوم خرداد در شفت خبر داد.

به گزارش پیام شفت و به نقل از خبرگزاری بسیج شفت ، جلسه هماهنگی آیین های حماسه سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و دهه کرامت با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان شفت در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
سرهنگ مهدی خوش انس جانشین سپاه شفت در این جلسه به برگزاری باشکوه تر برنامه های این ایام اشاره کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس مراسمی برای صبح روز سه شنبه سوم خرداد در مسجد جامع شهر شفت برنامه ریزی شده است .
ایشان همچنین در این جلسه هماهنگی ، به برگزاری برخی مراسمات و برنامه ها ، چون فضاسازی شهر و روستاها ، مراسمات ویژه بزرگداشت این ایام در سطح ، پایگاهها ، هیئتهای مذهبی و حسینیه ها ، گلباران قبور مطهر شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهداء و رزمندگان عملیات بیت المقدس ، برگزاری ایستگاه صلواتی ، ایستگاه سلامت و همچنین راه اندازی هیئت های عزاداری در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) و سالروز رحلت امام (ره) و یادواره شهدای روستاهای توسه سیاهمزگی ، خلیلان چماچا و عثماوندان اشاره نمود.
جانشین سپاه شفت در قسمتی دیگر این جلسه ، با توجه به درپیش بودن دهه کرامت به اجرای برخی از برنامه های فرهنگی هنری و برگزاری جشن در سطح شهر و مراکز دهستانها خبر داد.
مهدی خوش انس در پایان با اشاره به اینکه این برنامه ها در جهت حفظ ارزشها و آرمانهای این انقلاب ، نظام و رهبری بوده ، افزود: لازم است همه دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان در امر اعزام کاروان مرقد امام (ره) ، مراسم بدرقه و همچنین برگزاری مراسمات این ایام مشارکت و همکاری ویژه ای داشته باشند ، تا بتوانیم این برنامه ها را ، با شکوه خاصی در سطح شهرستان شفت برگزار نماییم.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید