تصویر لودکننده

لزوم نظارت مستمر بر رعایت موارد توصیه شده بهداشتی در مدارس/ تشدید بازرسی های بهداشتی از اصناف با آغاز ماه مبارک رمضان

معاون فرماندار شفت با اشاره به حضور دوباره دانش آموزان در مدارس بر لزوم نظارت مستمر بر رعایت موارد توصیه شده بهداشتی در مدت باقیمانده از سال تحصیلی تاکید کرد.

به گزارش پیام شفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شفت، علی فیض بخش معاون فرمانداری شفت صبح دیروز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان که در سالن اجتماعات میرزای شفتی برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، خواستار همکاری همه جانبه مردم و بازاریان برای کنترل اپیدمی کرونا شد و اظهار کرد: ساده انگاری و عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی شرایط کاری را برای ستاد کرونا دوچندان می‌کند.

با بیان این مطلب که ضروری است تا همگان از عادی انگاری در مورد همه‌گیری ویروس کرونا پرهیز کنند، اظهار داشت: رعایت حداکثری نکات توصیه شده بهداشتی از ضروریات مقابله با کرونا است و به هیچ وجه نباید تصور کنیم که خطر همه گیری کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند، گفت: عبور از بیماری کرونا نیاز به همکاری و مشارکت همه اقشار در شهرستان دارد و در صورت عادی انگاری و عدم رعایت موازین بهداشتی روند شیوع بیماری و مراجعه بیماران به مراکز درمانی در سطح شهرستان افزایش بیشتری خواهد یافت که امیدواریم با رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

فیض بخش با تاکید بر لزوم نظارت دقیق و مستمر بر رعایت موارد توصیه شده بهداشتی در سطح مدارس، خاطرنشان کرد: تکمیل مراحل واکسیناسیون دانش آموزان و کادر آموزشی و همچنین توجه به مسائل بهداشتی در خدمات دهی سرویس مدارس باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون فرماندار شفت با بیان این مطلب که با آغاز ماه مبارک رمضان بازرسی های بهداشتی از صنوف مختلف با جدیت ادامه خواهد یافت، گفت: رعایت بهداشت و موارد توصیه شده موثر در کنترل اپیدمی از سوی صاحبان صنوف و مردم به خصوص در اماکن دارای ازدحام مانند نانوایی‌ها و واحد های عرضه مواد خوراکی، بدون کمترین مماشاتی پایش خواهد شد.

وی رعایت بهداشت عمومی و فاصله گذاری را ضرورتی غیرقابل انکار دانست و تصریح کرد: نباید عادی انگاری در جامعه حاکم شود.

در ابتدای جلسه هر یک از اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید