تصویر لودکننده

لزوم راه اندازی انجمن های مختلف از جمله کاریکاتور ، هنرهای تجسمی  و نمایشی ،خوشنویسی و … در شهرستان شفت

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با بیان اینکه با حضور جوانان مستعد و علاقه مند می توان انجمن خوشنویسی ، هنرهای تجسمی  و نمایشی را در این شهرستان راه اندازی و ثبت نمود افزود : آموزش  ، ارتقای توانمندی ها  و بهره گیری از بیمه هنرمندان از مزایای عضویت در انجمن های فرهنگی و هنری است .

به گزارش پیام شفت به نقل از ورس ، مهنا بابایی مقدم  با اشاره به اینکه تشکیل انجمن های فرهنگی و هنری  سبب شناسایی ظرفیت های این شهرستان می شود افزود : قرآن و شعر تنها انجمن های ثبت شده در شهرستان شفت هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با بیان اینکه با حضور جوانان مستعد و علاقه مند می توان انجمن خوشنویسی ، هنرهای تجسمی  و نمایشی  همچنین کاریکاتور و … را در این شهرستان راه اندازی و ثبت نمود افزود : آموزش  ، ارتقای توانمندی ها  و بهره گیری از بیمه هنرمندان از مزایای عضویت در انجمن های فرهنگی و هنری است .

بابایی مقدم در ادامه با اشاره به اینکه استعداد های فراوانی در زمینه فرهنگی و هنری در شهرستان شفت وجود دارد افزود : فعالیت های انجمن ها می تواند راهکاری موثر برای شکوفایی  و هدایت این استعداد ها باشد .

وی در ادامه با دعوت از علاقه مندان برای  تشکیل انجمن و گروه های هنری در شهرستان شفت افزود : کارشناسان این اداره برای ارایه راهنمایی های لازم آمادگی لازم را دارند.

لینک سایت منبع :

 لزوم راه اندازی انجمن های خوشنویسی ، هنرهای تجسمی  و نمایشی در شهرستان شفت

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید