تصویر لودکننده

فعال‌سازی یک سوم واحدهای صنعتی راکد گیلان در فاز نخست

سرپرست سازمان صمت استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حفظ اشتغال و پویایی تولید در گیلان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در فاز نخست یک سوم واحدهای صنعتی راکد و تعطیل گیلان باید احیا و راه اندازی شود.

به گزارش پیام شفت به نقل از فارس ، تیمور پورحیدری ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید دغدعه کدیران واحدهای تولیدی در عرصه‌های مختلف برطرف شود، اظهار کرد: یکی از عمده‌ترین دغدغه مدیران واحدهای تولیدی در گیلان درگیر بودن فرایند بروکراسی اداری زائد است، لذا این مهم در گیلان به‌طور کامل برطرف شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حفظ اشتغال و پویایی تولید در گیلان گفت: با قید فوریت و در اسرع وقت باید مشکلات واحدهای صنعتی در گیلان حل و فصل شود.

سرپرست سازمان صمت استان گیلان با اشاره به دستور استاندار گیلان در خصوص احیاء واحدهای تولیدی در این استان افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در فاز نخست یک سوم واحدهای صنعتی راکد و تعطیل گیلان باید احیا و راه اندازی شود، لذا توجه به این بخش از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است.

پورحیدری یکی از برنامه‌های استکبار را به زانو درآوردن صنعت تولید در کشور دانست و بیان کرد: با تولید مناسب و انبوه به‌طور یقین تحریم‌های ظالمانه استکبار به زانو در خواهد آمد زیرا چرخ اقتصاد با تولید متحول و پویا می‌شود.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید