تصویر لودکننده

سوختگی ۲ نفر در آتش‌سوزی منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر / حریق مهار شد

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: حریق در تاسیسات شرکت پترو پالایش کاوشگران ماهشهر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مهار شد.

به گزارش پیام شفت به نقل از ایسنا، سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: حریق در تاسیسات شرکت پترو پالایش کاوشگران ماهشهر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مهار شد.

محسن ادیبی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه متاسفانه حادثه آتش سوزی در شرکت کاوشگران ماهشهر ۲ مصدوم درپی داشت، گفت: حریق در این شرکت واقع در سایت یک منطقه هم‌اکنون بصورت کامل مهار شده است.

وی افزود: در کمتر از یکساعت ساعت و با محوریت فرماندهی حادثه و با تلاش تیم آتش نشانی و اطفا حریق سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، آتش سوزی تاسیسات شرکت کاوشگران ماهشهر مهار شد.

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در عملیات اطفای حریق، تیم های امدادی سایر شرکت های مستقر در منطقه مشارکت کردند.

ادیبی با اشاره به اینکه در جریان این حادثه که در سطح یک رخ داد، متاسفانه ۲ نفر از نیروهای واحدبهره برداری شرکت کاوشگران ماهشهر دچار سوختگی شدند، عنوان کرد: یکی از این مصدومان به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر اعزام شد.

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی در دست بررسی است.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید