تصویر لودکننده

دیدار سرپرست فرمانداری شفت با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان

سرپرست فرمانداری شفت به همراه اعضای شورای تامین با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شفت با فرمانده و تعدای از پرسنل سپاه پاسداران شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پیام شفت به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شفت، همزمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ابراهیم طاهری صادق سرپرست فرمانداری شفت ظهر امروز (یکشنبه ۱۵ اسفندماه) با همراهی اعضای شورای تامین، امام جمعه،معاون فرماندار، بخشداران، شهردار، اعضای شورای شهر و تعدادی از روسای ادارات شهرستان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با نقدپور فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از پرسنل این ناحیه مقاومت دیدار و از زحمات شبانه‌روزی پاسداران قدردانی نموده و این ایام مبارک و بزرگ را به آنها تبریک گفت .

ابراهیم طاهری صادق سرپرست فرمانداری شهرستان شفت سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم واستوار با نیروهایی متعهد وولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی وارزشهای الهی آن همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ وتهدیدی محافظت میکند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها وفداکاری نیروهای مسلح به ویژه پاسداران عزیز است و بدون تردید بسیاری از دستاوردها وپیشرفت های کشور در بخش های مختلف مرهون تلاشهای خستگی ناپذیر فرماندهان ونیروهای مخلص سپاه است.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید