تصویر لودکننده

خالدی: با کمک خانواده‌ها و مسئولان می‌توان تلفات حوادث چهارشنبه آخر سال را کاهش داد

سخنگوی اورژانس گفت: ما به شرط کمک خانواده‌ها و سایر سازمان‌های مسئول می‌توانیم جلوی حوادث چهارشنبه آخر سال را بگیریم و تعداد تلفات و مصدومان را کاهش بدهیم.

به گزارش پیام شفت به نقل از خبرگزاری دانشجو،مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: برخی از نوجوانان و جوانان به دلیل خاصیت سنشان و حس کنجکاوی که دارند به خرید و استفاده از مواد محترقه اقدام می‌کنند و از والدین خواهش می‌کنیم که مراقب فرزندان خود و رفتارهای پرخطر آن‌ها باشند.

وی اضافه کرد: احتمال اینکه آمار حوادث چهارشنبه سوری یا همان چهارشنبه آخر سال در سال جاری نسبت به سال گذشته بیشتر باشد وجود دارد و تا امروز وقوع این گونه حوادث زودتر از سالهای قبل بوده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه تا کنون در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال ۴ فوتی ثبت شده است و ۴۱ نفر نیز دچار سوختگی و مصدومیت شده که ۳۵ نفر این افراد تا این لحظه از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

با کمک خانواده‌ها و مسئولان میتوان تلفات و مصدومان را کاهش داد!
خالدی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه با بحث چهارشنبه آخر سال به عنوان یکی از مباحث به صورت جدی با آن روبرو هستیم به همه مردم توصیه می‌کنیم که مراقبتهای لازم را انجام بدهند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما به شرط کمک خانواده‌ها و سایر سازمان‌های مسئول واقعا می‌توانیم جلوی حوادث چهارشنبه آخر سال را بگیریم و تعداد تلفات و مصدومان را کاهش بدهیم.

گفتنی است چهارشنبه آخر سال در سال گذشته با ۹ فوتی و بیش از ۱ هزار و هشتصد نفر مصدوم سپری شد که ۳۰ درصد مصدومان شامل عابرین پیاده یا نیروهای امدادی می‌شد.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید