تصویر لودکننده

جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان؛

معاون فرماندار شفت در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان تزریق دز سوم واکسن را در حفظ سلامت عمومی جامعه مهم دانست و بیان کرد: رعایت دقیق توصیه های بهداشتی، عاملی موثر در کنترل بیماری است.

به گزارش پیام شفت به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان شفت، محمد جواد حسن پور صبح امروز (یکشنبه ۱ اسفند) در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان که در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد، با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا و سویه جدید آن در کشور و نیز در شهرستان ، اظهار داشت: لازمست بیش از پیش نسبت به خودمراقبتی ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از شکل گیری تجمعات و نیز اطلاع رسانی و آموزش صحیح در این بخش اقدام شود.

معاون فرماندار با اشاره به وضعیت شهرستان شفت اذعان کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان از نارنجی به قرمز تبدیل شده است. همه ما با رعایت و توجه به هشدار های بهداشتی و درمان می توانیم به سمت وضعیت بهتر و ریشه کنی این بیماری منحوس گام برداریم.

وی افزود: هم اکنون ۱۱۰ درصد از جمعیت شهرستان دز اول، ۱۰۵درصد دز دوم و ۵۸ درصد نیز دز سوم واکسن را دریافت کرده اند که نسبت به میانگین استانی بالاتر است که انتظار می رود با همت جدی مسئولان، این روند شتاب بیشتری بگیرد.

وی عادی انگاری را دلیل اصلی شیوع این ویروس منحوس ذکر و اضافه کرد: صدا و سیما نسبت به تولید و پخش برنامه های اثربخش و اطلاع رسانی مناسب برای پیشگیری و نیز ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن اقدام و از عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی برای برخورد جدی توسط ستاد شهرستانی، گزارش دهد.

معاون فرماندار همچنین به موضوع خریدهای نوروزی در آستانه فرا رسیدن عید و حضور مردم در بازار و نیز افزایش تردد در بانک ها در روزهای پایانی سال اشاره کرد و گفت: اصناف و دستگاه‌های نظارتی به صورت ویژه در این زمینه وارد عمل شوند.

وی در ادامه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم را ضروری عنوان کرد و گفت: کشور در شرایط سخت و دشواری قرار دارد، رمز موفقیت و شکست بیماری کرونا در این شرایط اطلاع رسانی مناسب و علمی به مردم است.

در پایان هر یک از اعضای ستاد کرونا شهرستان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید