تصویر لودکننده

جانمایی ۱۰ مکان در شفت برای تبلیغ نامزدها

فرماندار شفت گفت :۱۰ مکان مناسب در مناطق پر رفت وآمد شهر شفت برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

به گزارش پیام شفت ؛مهدی نقدی عصر روز (یکشنبه ۲۹ بهمن) در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه در راستای جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر و در ایام تبلیغات انتخابات، ۱۰ نقطه از در شهرستان برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط شهرداری شفت و احمد سرگوراب جانمایی شده است، اظهار کرد: شهرداری‌ها برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی مکان‌هایی در بخش دولتی و خصوصی را در شهر برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، بیش از مکان مناسب برای تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است.

نقدی با اشاره به اینکه ۴ نقطه در ۴ دهستان شهرستان شفت برای تبلیغات توسط دهیاران تعیین شده است، گفت: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۴ نقطه در شهر شفت و ۲ نقطه در شهر احمد سرگوراب توسط شهرداری تعیین شده است، افزود: از حامیان نامزدهای انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.

فرماندار شفت تصریح کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

نقدی با اشاره به اینکه نصب پوسترهای تبلیغاتی در ایام تبلیغات انتخابات در دیوارها و جداول سطح شهر غیر قانونی است، گفت: داربست‌های تبلیغاتی در همه مناطق شهری شفت پخش شده و از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات انتظار داریم از این محل‌ها در ایام قانونی تبلیغات برای تبلیغ فرد مورد نظر خود استفاده کنند.

فرماندار شفت تصریح کرد: فضای کافی برای تبلیغات در داربست‌های ایجاد شده در سطح شهر وجود دارد و نیازی به استفاده از دیوارهای شهری برای تبلیغات نیست.

منبع :کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان شفت

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید