تصویر لودکننده

ثبت و ارسال ۱۵ اثر هنرمندان شهرستان شفت برای حضور در جشنواره کالا و محصولات فرهنگی گیلان/ ۵ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت با اشاره به برگزاری همزمان دومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان گیلان و هفتمین دوره جایزه ملی فیروزه افزود : تا کنون ۱۵ اثر هنرمندان شفت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده و مراحل ثبت نام آن تکمیل شده است.

به گزارش پیام شفت، مهنا بابایی مقدم با اشاره به برگزاری همزمان دومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان گیلان و هفتمین دوره جایزه ملی فیروزه افزود : علاقه مندان به ویژه هنرمندان شفت میتوانند محصولات مرتبط با این شهرستان در زمینه محصولات سفالی ، حصیربافی ، شال بافی ، سوزن دوزی و هنرهای دستی و … را در این جشنواره به نمایش گذارند .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت با بیان اینکه این جشنواره ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا رشت برگزار می گردد تصریح کرد : هنرمندان این شهرستان هم تا روز ۵ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را ارایه دهند .

وی با اشاره به اینکه سامانه ثبت نام الکترونیکی جشنواره در تارنمای https://jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir در دسترس است افزود : به هنرمندان شهرستان شفت پیشنهاد می شود برای تسهیل و تسریع در روند ثبت نام به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نمایند .

بابایی مقدم در پایان با ابراز امیدواری برای استقبال هنرمندان از این جشنواره افزود : تا کنون ۱۵ اثر هنرمندان شفت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده و مراحل ثبت نام آن تکمیل شده است.

 

منبع: ورس

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید