تصویر لودکننده

تیتر جمعه//// بازگشت دانشگاه‌های کشور به آموزش مجازی /

هفته گذشته با شیوع سویه امیکرون و البته اصرار ستاد ملی مقابله با کرونا بر حضوری شدن کلاس‌های درسی، دانشگاه‌ها ترجیح دادند کلاس‌ها را غیرحضوری کنند تا سلامت دانشگاهیان را کمتر دچار خطر کنند.

گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، عرفان توانا؛ * زمستان به نیمه رسیده است و ایرانیان جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب را جشن گرفتند. هرچند جشن پیروزی انقلاب امسال هم مانند سال گذشته بیشتر در بستر فضای مجازی بود یا در جمع‌های پراکنده و کوچک. هرچند با کاهش آمار مبتلایان و جان باختگان در اثر کرونا در هفته‌های گذشته به شدت کاهش یافته بود و امیدوار بودیم که اجتماعات مردمی بار دیگر شکل گیرد، اما با شیوع سویه جدید این ویروس، دوباره مراکز درمانی از مبتلایان این ویروس پر شد و آمار فوت شدگان در اثر آن در کشور سه رقمی شد.

بازگشت دانشگاه‌ها به آموزش مجازی

شیوع گسترده امیکرون در چند هفته اخیر، باوجود اصرار‌های ستاد ملی کرونا برای تشکیل کلاس‌های دانشگاه‌ها و مدارس به صورت حضوری، مسئولان دانشگاه‌های مختلف اطلاعیه دادند و اعلام کردند که ادامه آموزش در ترم جدید تا مدتی مجازی است و برای بعد از آن هم، برنامه ریزی جدید اعلام می‌شود.

برخی دانشگاه‌ها مثل دانشگاه گیلان، همه کلاس‌ها را تا پایان اسفند غیرحضوری کردند و در بعضی دانشگاه‌های دیگر که دانشجویان مقاطع کارشناسی هم به کلاس‌ها فراخوانده شده بودند، کلاس‌های این دانشجویان غیرحضوری شد و آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری ادامه یافت.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید