تصویر لودکننده

تحلیل سعید لیلاز» از چهره‌های اقتصادی جریان اصلاح طلب و عضو حزب کارگزاران در مورد حذف ارز۴۲۰۰هزار تومانی

اخیرا در مصاحبه با ایرنا درباره حذف ارز چهار هزار دویست تومانی جهانگیری صحبت های جالبی داشته وی این اقدام را عمل جراحی دولت رئیسی می‌داند که در صورت عدم اجرا منجرب به قطع عضو خواهد شد.

به گزارش پیام شفت,سعید لیلاز از چهره های اقتصادی افزودند چیزی که در دولت خاتمی اصلاح بودیم باید اصلاح می کردیم که انجام ندادیم در دولت روحانی اصلاح درد ناک و در دولت رئیسی الان تبدیل شده جراحی اگر انجام نشود قطع عضو صورت می گیردنمی شود از بیماری خود فرار کرد مخالف حرف من فک می کنند نمی فهمم با حذف ارز۴۲۰۰تومنی چ تبعاتی وارده،ولی هیچکس هم پیشنهاد جایگزین هم نمی دهد.

ایشان خاطر نشان کردند بنابر این همه ی زحماتی که بر دوش آقای رئیسی هست و همه ی آن چیزی که باعث می شود که پشت سر او وایستیم ولو اینکه به حرف ما گوش ندهند ویا حتی بر کنر شویم،دولت رئیسی مسئولیت سنگینی بر دوش دارند وگرنه اورا آماج حملات سنگینی قرار میدادیم میدانیم آقای خان دوزی چ مسئولیت سنگینی دارند ،از نظر تبلیغاتی ،سیاسی،سعی مان هست به دولت کمک کنیم چون مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

سعید لیاز تشریح کردند بزرگترین برنده ی ارز۴۲۰۰تومانی راند خوارها هستند ن مردم،آمارهای بانک مرکزی و دوستان چ در دولت قبل و چ دولت جدید می گویند ارز ۴۲۰۰تومانی جیب عده ی محدودی می رود.

وی بیان کردند رهبر معظم فرمودند که آقای حجتی وزیر سابق کشاورزی گفته بودند یه آقایی هست نمی زاره حذف کنیم،۷۰درصد پولی که که می پاشید به توده ی مردم نمی رسند۱۵میلیون نفر از همسایگان ایران در محدوده ی ۳۰۰کیلومتری مرزهای ایران از یارانه های دولتی ایران استفاده می کنند و با آن زندگی می کنند.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید