تصویر لودکننده

تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی شهرستان شفت

به مناسبت هفته گرامیداشت روز تربیت اسلامی و امور تربیتی از مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان با حضور فرماندار شفت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پیام شفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شفت، همزمان با چهارمین روز هفته تربیت اسلامی با شعار امور تربیتی، شادابی، نشاط آفرینی و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی، مراسم تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس شهرستان شفت (صبح امروز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ) با حضور ابراهیم چراغی فرماندار شهرستان شفت، مدیر، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شفت و جمعی از همکاران فرهنگی، در سالن اجتماعات دبیرستان شهید بهشتی برگزار شد.

فرماندار شهرستان شفت در این مراسم با توجه گسترش هجمه های مختلف در فضاهای مجازی و ارتباطی و تحت شعاع قرار گرفتن دانش آموزان ، یکی از مسئولیت های بزرگ فعالان حوزه پرورشی را روشنگری و هدایت دانش آموزان در این وضعیت دانست و افزود: مربیان پرورشی می بایست ضمن تحلیل و بررسی اهداف دشمن ، با روحیه جهادی و بهره گیری از تعالیم اسلام ناب محمدی در زمینه ی خنثی نمودن اهداف شوم دشمن و تلاش در جهت تربیت اسلامی دانش آموزان گام بردارند.

ابراهیم چراغی فرماندار شفت در جمع مربیان پرورشی و مشاورین مدارس شهرستان، افزود: اثرگذار بودن جملات و بیانات معلمان و مربیان در رشد فکری دانش آموزان بسیار بالا است و محتوای آموزشی باید در جهت رشد و تکامل این عزیزان تدوین گردد.


رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهار داشت: دانش آموزان امانت هایی در دست معلمان‌ هستند که همچون نهال باید این قشر را با علم و دانش پرورش داد تا برای رشد و اعتلای انقلاب به ثمر برسند.

فرماندار شهرستان گفت: مربیان پرورشی در مسیر انبیا گام برمی‌دارند و نقش بسزایی در رشد و تعالی فرزندان این سرزمین برعهده دارند.

چراغی تصریح کرد: به طور یقین آموزش همراه با پرورش لازمه رشد و تکامل دانش آموزان است.

وی گفت: کتاب خوانی در همه زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را باید ترویج دهیم تا صرفا مطالعه کتب درسی در برنامه مطالعه دانش آموزان نباشد.

فرماندار شهرستان شفت افزود: در جهاد تبیین، معلمان و مربیان با بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش آموزان باید این رسالت انقلابی را به خوبی ایفا کنند.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح سپاس از معاونین، مربیان پرورشی و مشاوران برتر مدارس تجلیل به عمل آمد.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید