تصویر لودکننده

بررسی آخرین تحولات اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان

سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان با رئیس مجمع کارفرمایان این کشور دیدار و درخصوص آخرین تحولات تجاری و بازرگانی دو کشور با وی گفتگو کرد.

به گزارش پیام شفت به نقل از خبر گزاری صدا و سیما بررسی آخرین تحولات اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از باکو؛ “سیدعباس موسوی” سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو امروز با “محمد موسی اف ” رئیس مجمع کارفرمایان جمهوری آذربایجان دیدار و در خصوص آخرین تحولات تجاری و بازرگانی دو کشور به ویژه رفع برخی موانع اقتصادی، گفتگو و تبادل نظر کرد.

تبادل هیات‌های تجاری از بخش‌های خصوصی دو کشور، برگزاری نمایشگاه‌های تجاری، تبادلات بانکی و مسائل مورد علاقه محور‌های اصلی گفتگو در این دیدار بود.

پیشتر نیز، سفیر کشورمان در باکو با تاکید بر توسعه همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان گفته بود: بر اساس سیاست‌های راهبردی کشورمان، روابط دو کشور در همه زمینه‌ها، بخصوص سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی جهش قابل توجهی داشته است.

سید عباس موسوی با اشاره به پیگیری‌های کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور گفت: تلاش میشود با پیگیری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان که در باکو خواهد بود حجم روابط تجاری به یک میلیارد دلار افزایش یابد.

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، افزایش ۳۰ درصدی مبادلات تجاری دو کشور، همزمان با همه گیری کرونا را نشانه‌ی ارتباطات خوب همسایگی دانست.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید