تصویر لودکننده

بخشی از خطبه های امروز نماز جمعه شفت به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالله هاشمی امام جمعه شهرستان :

به گزارش پیام شفت امام جمعه شفت با تبریک فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از امام حسین (ع) به دفاع از ارزش‌های اسلامی پرداختند.
وی همچنین اشاره ای به میلاد باسعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) داشتند.
ایشان با اشاره به تعبیر فرمایش رهبر انقلاب ، جنگ اوکراین ، دو عبرت و درس مهم برای همه کشورها دارد ، گفت: پشتیبانی کشورهای غربی از دولت‌هایی که دست نشانده آنها هستند یک سراب است و آنها فقط به دنبال منافع خود هستند و نباید به پشتیبانی غربی‌ها دلخوش بود و درس دوم اینکه مهمترین پشتیبان دولت‌ها، ملت‌ها هستند.
وی ادامه داد : در دکترین سیاست خارجی جمهوری اسلامی و بر اساس اصل عزت، حکمت و مصلحت تمامی اراضی کشورها محترم هستند و هر گونه کشته شدن افراد غیر نظامی و خسارت به زیرساخت‌های ملت‌ها به تعبیر فرمایش رهبری پذیرفته شدنی نیست لذا خواسته و نگاه ایران توقف جنگ است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به جشن احسان و نیکوکاری، گفت : کمک به دیگران کار ارزشمندی است و همه ما در آستانه سال نو با کمک به محرومین لبخند شادی بر لبان ایتام و نیازمندان بنشانیم.
امام جمعه شفت همچنین با اشاره به مراسم تودیع و معارفه فرمانداری شفت گفت : از زحمات آقای چراغی فرماندار سابق در طی این مدت یکساله تقدیر و تشکر نموده و ضمن تبریک به آقای طاهری فرماندار جدید شهرستان ، انشاالله حضور ایشان منشأ خیر و برکات بوده و توجه ویژه ای را در حل معضلات و مشکلات شهرستان با توجه به پتانسیل بالایی که دارد داشته باشند.و همه ما نسبت به همیاری و کمک به ایشان همت والایی به خرج دهیم.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید