تصویر لودکننده

بازدید سرپرست فرمانداری شفت از کتابخانه عمومی شهید چمران شفت

سرپرست فرمانداری شفت در جریان بازدید از کتابخانه عمومی شهید چمران شفت، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی موجب افزایش آگاهی، توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع می شود.

به گزارش پیام شفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شفت، به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی و پویش کتابخانه گردی، پیش از ظهر امروز (۱۸ اسفند) ابراهیم طاهری صادق، سرپرست فرمانداری شفت با همراهی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی، مدیر آموزش و پرورش و رئیس شورای شهر شفت از کتابخانه عمومی شهید چمران شفت بازدید کردند.


در این بازدید ابراهیم طاهری سرپرست فرمانداری شفت اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی موجب افزایش آگاهی، توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع می شود و از انواع آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.

وی گفت: کتابخانه ها در پرورش استعداد ها نقش کلیدی دارند و باید با روش های نوین و خلاقانه جوانان و نوجوانان را به سمت کتابخانه ها سوق داد.

درادامه این مراسم شاعران واساتید ادبیات نیز به خوانش سروده های خود پرداختند. شاهنامه خوانی، معرفی کتاب و شعر خوانی نوجوانان وکودکان کتابخانه نیز درحضور مسئولین پایان بخش این نشست صمیمی بود.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید