تصویر لودکننده

بارش شدید برف در محورهای کوهستانی گیلان/ کلیه محورها باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان،، از بارش شدید برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و گفت: در اسالم – خلخال ۲۰ سانت و در پونل – خلخال ۱۵ سانت برف باریده است.

به گزارش پیام شفت به نقل از ایسنا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان،، از بارش شدید برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و گفت: در اسالم – خلخال ۲۰ سانت و در پونل – خلخال ۱۵ سانت برف باریده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از بارش شدید برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: در محور اسالم – خلخال ۱۵ تا ۲۰ سانت برف باریده است.

وی همچنین از بارش برف در محورهای سیاهکل – دیلمان، بهارستان – آقچای و شفت – امامزاده ابراهیم خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل – دیلمان به ۱۵ سانت رسیده و ارتفاعات رودبار – قوشه لانه سفیدپوش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش خفیف برف در محور پونل – خلخال، تصریح کرد: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال ۱۵ سانت و در محور شوک – ملکوت پنج سانت گزارش شده است.

مرادی، با بیان اینکه در محورهای بلوردکان – خصیب دشت و ویه – کلیشم نیز شاهد کولاک هستیم، گفت: ارتفاع برف در گردنه الماس به ۲۰ سانت و در گردنه حیران به ۱۵ سانت رسید.

وی از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل – خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به آماده باش ۵۷ راهدارخانه ثابت و سیار گیلان، بیان کرد: ۵۴۲ نیروی راهداری در قالب ۶۰ اکیپ راهداری، ۵۷ اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی در طرح راهداری زمستانی امسال فعال هستند.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید