تصویر لودکننده

ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی تا پایان سال

مدیرعامل بنیاد برکت، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰۰ کارگاه توسط بنیاد برکت حمایت و ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است، افزود: در سال ۱۴۰۱ با محوریت شعار سال ۵۰۰۰ کارگاه دیگر را فعال خواهیم کرد که به دنبال آن ۵۰ هزار فرصت شغلی فراهم می شود.

به گزارش پیام شفت به نقل از ایسنا مدیرعامل بنیاد برکت، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰۰ کارگاه توسط بنیاد برکت حمایت و ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است، افزود: در سال ۱۴۰۱ با محوریت شعار سال ۵۰۰۰ کارگاه دیگر را فعال خواهیم کرد که به دنبال آن ۵۰ هزار فرصت شغلی فراهم می شود.

محمد ترکمانه در حاشیه سفر به استان گیلان و بازدید از کارگاه های خوداشتغالی شهرستان های رشت، صومعه سرا و فومن در گفت وگو با ایسنا، یکی از اقدامات بنیاد برکت در راستای ایجاد اشتغال در سراسر کشور را راه اندازی کارگاه های خرد و کوچک دانست و اظهار کرد: بنا داریم ۶۰۰۰ کارگاه را در سراسر کشور فعال کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰۰ کارگاه توسط بنیاد برکت حمایت و ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است، افزود: در سال ۱۴۰۱ با محوریت شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» و به صورت هدفمند ۵۰۰۰ کارگاه دیگر را فعال خواهیم کرد که به دنبال آن ۵۰ هزار فرصت شغلی فراهم می شود.

مدیرعامل بنیاد برکت کشور، حجم سرمایه گذاری در این کارگاه ها را حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: تا پایان سال این ۶۰۰۰ کارگاه در زنجیره های اشتغال مناطق مختلف با محوریت ظرفیت های موجود در همان منطقه فعال می شود که کمک بزرگی به اشتغال آفرینی است.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید