تصویر لودکننده

اهدای ۵ قطعه زمین به والدین دارای ۳ فرزند به بالا در شفت

در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طی مراسمی با حضور فرماندار شفت و نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت پنج قطعه زمین مسکونی رایگان به قید قرعه به ۱۰ خانوار دارای ۳ فرزند و بیشتر در شفت اهدا شد.

به گزارش پیام شفت به نقل روابط عمومی فرمانداری شهرستان شفت؛ مراسم قرعه کشی و اهدا نمادین زمین مسکونی به والدین دارای سه فرزند و بیشتر بعد از ظهر (چهارشنبه) ۰۲/۸/۲۴با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت، حجت اسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی امام جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و حمایت‌های دولت سیزدهم در جوان سازی جمعیت و خانواده‌ها برخی سیاست‌های کارآمد و تأثیر گذار دولت در همین راستا اشاره کرد و آینده آن را بسیار نوید بخش خواند.

وی به ثمر نشستن تلاش‌های دولت را، دقت و همت شبانه روزی کارگزاران و مسؤولین شهرستان در انجام وظایف خود تعبیر کرد و با روحیه‌ای که وی از مدیران شهرستان سراغ داشت تحقق این اهداف را دسترس خواند.

«خلیل بهروزی فر» نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، سرآغاز حرکت حمایت از خانواده‌ها و جوان سازی جمعیت را فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: با استفاده از رهنمودهای اثر بخش مقام معظم رهبری، مجلس شورای اسلامی نیز قوانین و ملزومات این اقدام بزرگ را پی گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد که تلاش‌هایی که تاکنون توسط مجلس شورای اسلامی صورت گرفته، در قالب سیاست‌های اجرایی دولت، نمودهای ملموس و ثمر بخش آن را مردم ایران اسلامی در آینده نزدیک مشاده خواهند کرد.

لازم به ذکر است، این طرح شامل ۵ قطعه زمین است که هر قطعه به ارزش حدود بر ۱۶ میلیارد ریال کارشناسی شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده هر قطعه با متراژ ۲۲۰ تا ۲۵۰ متر به دو خانوار واگذار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید