تصویر لودکننده

اقتصاد دانش بنیان جهش واقعی تولید و اشتغال را رقم می زند.

ا
نماینده رشت در مجلس، پیشرفت حوزه های دفاعی و صنعتی را از جمله آثار اقتصاد دانش بنیان دانست و بیان کرد: با تحقق شعار سال می توانیم زمینه های موفقیت بیشتر در اقتصاد را شاهد باشیم و جهش واقعی تولید و اشتغال را رقم بزنیم.

به گزارش پیام شفت به نقل از ایسنا نماینده رشت در مجلس، پیشرفت حوزه های دفاعی و صنعتی را از جمله آثار اقتصاد دانش بنیان دانست و بیان کرد: با تحقق شعار سال می توانیم زمینه های موفقیت بیشتر در اقتصاد را شاهد باشیم و جهش واقعی تولید و اشتغال را رقم بزنیم.

سید علی آقازاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر انقلاب در سال های اخیر یکی از محوری ترین راهبردهایی را که به ملت و مسئولان اجرایی یادآوری فرمودند مسئله اقتصاد، تولید و اشتغال بوده است.

وی تولید و اشتغال را از مهمترین اولویت های جامعه ما دانست و افزود: ایران کشوری دارای منابع فراوان است و هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر منابع طبیعی و خدادادی ویژه است؛ موقعیت جغرافیایی و منطقه ای و جمعیت کشور و همسایگان نیز فرصتی برای تامین نیازهای اساسی کشور فراهم کرده است.

نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حوزه اقتصاد و تولید و معیشت مردم باید بهترین راهبرد را داشته باشیم، گفت: قطعا راهبردهای بیان شده از سوی رهبر انقلاب راهگشای اقتصاد و تولید خواهد بود.

آقازاده، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مسئله دانش بنیانی اقتصاد در سال جاری، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های بالای علمی موجود در کشور، باید یک الحاق بین حوزه های علمی و تولیدی فراهم کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی پیشرفت حوزه های دفاعی و صنعتی را از جمله آثار اقتصاد دانش بنیان دانست و بیان کرد: با تحقق شعار سال می توانیم زمینه های موفقیت بیشتر در اقتصاد را شاهد باشیم و جهش واقعی تولید و اشتغال را رقم بزنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به توجه برنامه هفتم توسعه به مقوله دانش بنیانی، اضافه کرد: در مرحله تدوین برنامه هفتم هستیم که زیربنای توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و علمی و… است.

پیام

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید