تصویر لودکننده

افتتاح پروژه گاز رسانی خوشه امام زاده ابراهیم شهرستان شفت

دردهه فجر، افتتاح پروژه گاز رسانی خوشه امام زاده ابراهیم در (روستاهای درودخان، سله مرز و بیجارگاه) از توابع بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت با حضور فرماندار شفت و نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن افتتاح گردید.

به گزارش پیام شفت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماتداری شفت، در دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، پروژه گازرسانی خوشه امام زاده ابراهیم در (روستاهای درودخان، سله مرز و بیجارگاه و امام زاده اسحاق ) از توابع بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت با حضور ابراهیم چراغی فرماندار شفت، بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن، مقیمی بخشدار احمدسرگوراب ، بزرگمهر رئیس اداره گاز شهرستان و جمعی از اهالی آن روستا صبح امروز پنج شنبه (۲۱ بهمن) افتتاح شد.

این پروژه گازرسانی با اعتباری باِلغ بر ۵ میلیارد و سیصد میلیون تومان افتتاح و تقدیم اهالی آن روستا گردید.

شایان ذکر است شاخه بهره مندی گاز روستاهای شهرستان شفت با این پروژه از ۹۲درصد به ۹۴/۵درصد رسیده است.

همچنین اداره مستقل تعاونی روستایی شهرستان شفت با حضور مسئولین شهرستانی و استانی افتتاح گردید و در ادامه یک پایگاه بسیج در روستای بیالوا واقع در بخش مرکزی شهرستان شفت با حضور فرماندار شفت و فرمانده سپاه پاسداران افتتاح گردید.

لازم به ذکر است در ایام الله دهه فجر۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی که هر بسته به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان و با اعتباری جمعا به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح شهرستان شفت به نیازمندان توزیع خواهد شد و این بسته ها شامل: حبوبات، برنج، روغن،رب و … میباشد.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید