تصویر لودکننده

افتتاح اولین خانه محیط زیست در شهرستان شفت

اولین خانه محیط زیست شهرستان شفت همزمان با هفته زمین پاک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شفت با حضور مسئولین افتتاح شد.

به گزارش پیام شفت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شفت؛ همزمان با هفته زمین پاک اولین خانه محیط زیست در شهرستان شفت صبح امروز (چهارشنبه) با حضور رحمانی زاد بخشدارمرکزی، ریاضی سرپرست محیط زیست، آزادنیا رئیس مانون پرورش و فکری کودکان و تنی چند از روسای ادارات شهرستان در مکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شفت برگزار شد

یاسر ریاضی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شفت در آئین افتتاح خانه محیط زیست شهرستان گفت: خانه محیط زیست مکانی برای ایجاد فرهنگ سازی با هدف تنویر افکار عمومی و ارتقای سطح دانش محیط زیست و فراهم آمدن فضایی برای مشارکت و همچنین آموزش بین سطوح مختلف جامعه و ارتقای توسعه پایدار میباشد.

ریاضی افزود: خانه محیط زیست علاوه بر جلب مشارکتهای عمومی به همراه آموزش نقش مهمی در کاهش آلودگی ها و مشکلات محیط زیستی می‌تواند داشته باشد.

ایشان همچنان به نقش آموزش در تفکیک زباله از مبدأ از طریق خانه محیط زیست در بین کودکان و نوجوانان و دانش آموزان و مردم تأکید نمود
در پایان این مراسم از نقاشی‌های کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته زمین پاک هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید