تصویر لودکننده

آغاز ساخت بیش از ۹ هزار واحد مسکونی در گیلان

        سرپرست اداره راه و شهرسازی گیلان از احراز شرایط ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر گیلانی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: کار ساخت ۹ هزار و ۸۵۰ واحد مسکونی نهضت مسکن ملی در این استان شروع شد           

به گزارش پیام شفت به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فلاحتگر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای جبران کمبود اراضی برای ساخت مسکن ملی، نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم، اظهار کرد: بالابودن ارزش زمین در گیلان، این چالش را به وجود آورده است.
وی از عدم تأمین زمین برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان نهضت مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون جوانی جمعیت، تمام دستگاه‌های دولتی و مؤسسات و شرکت‌هایی که ۱۰۰ درصد سرمایه و سهام آن‌ها متعلق به دولت است، می‌بایست اراضی خود را برای ساخت مسکن ملی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی گیلان با اعلام خبر ثبت‌نام ۱۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در این استان تصریح کرد: که از این میان بالغ بر ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر شرایط احراز را دارند.
وی ادامه داد: ۴۵۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن گیلان شناسایی شده که تأمین آن منوط به همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

فلاحتگر افزود: پیمانکاران اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان، ساخت ۹ هزار و ۸۵۰ واحد مسکونی نهضت مسکن ملی استان را آغاز کرده‌اند

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید