تصویر لودکننده

کیفرخواست پرونده شرکت پوشش صادر شد | صدور قرار تأمین برای تعدادی از متهمین

مهدی فلاح میری با اشاره به جزییات بیشتری از صدور کیفر خواست صنایع پوشش ایران در رشت اظهار کرد: پس از جمع آوری دلایل، مدارک و مستندات علیه تعدادی از اشخاص دخیل در بروز وضعیت شرکت پوشش، از طرف دادستانی مرکز استان اعلام جرم صورت گرفت.

به گزارشپیام شفت؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان اظهار کرد: در اجرای وظایف ذاتی دادسرا مبنی برصیانت و حفاظت ازحقوق عامه، بررسی قضایی دلایل تعطیلی و تخریب دستگاه‌ها و ماشین آلات نساجی و تاسیسات شرکت پوشش در دستور کار دادسرای مرکز گیلان قرار گرفت و پس از جمع آوری دلایل، مدارک و مستندات علیه تعدادی از اشخاص دخیل در بروز وضعیت مذکور از طرف این دادستانی اعلام جرم صورت گرفت.

سید مهدی فلاح میری افزود: سپس با ارجاع امر به یکی از شعب بازپرسی تحقیقات مقدماتی با رعایت دقت و بی‌طرفی با ارجاع با کارشناسان رسمی دادگستری صورت گرفت و در نهایت پس از دستگیری و صدور قرار تأمین برای تعدادی از متهمین قرار جلب به دادرسی و صدور کیفرخواست علیه ایشان به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه صالحه ارسال شد.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری دادستانی در جهت اعاده مالکیت مجموعه شرکت‌های صنایع پوشش به دولت از تحقق این امر و اعمال تغییرات مدیریتی در اداره ثبت شرکت‌ها خبر داد.

دادستان مرکز استان خطاب به مدیران فعلی شرکت پوشش و همچنین شرکت آتیه دماوند به عنوان سهامدار دولتی شرکت از ایشان درخواست کرد تا در جهت اجرای خواسته رئیس‌جمهور شهید، با بهره گیری از تجربیات ناموفق گذشته اهتمام بیشتری در رساندن شرکت پوشش به ظرفیت کامل تولیدی داشته باشند.

منبع:دیار میرزا

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید