تصویر لودکننده

آخرین اخبار درباره وقوع سانحه برای یکی از بالگرد‌های همراه رییس جمهور

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

به گزارش پیام شفت به نقل از خبرگزاری دانشجو؛برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.

در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسولان در آن حضور داشته اند سالم به مقصد رسیده اند.

شنیده شده است آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رییس جمهور حضور داشتند.

در برخی اخبار آمده است که به دلیل مه آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی، کاروان همراه رئیس جمهور مجبور به ادامه سفر به صورت زمینی شد.

با توجه به تماس تلفنی یکی از همراهان رئیس جمهور با مرکز که پس از سانحه صورت گرفته، امید‌های فراوانی برای پایان بدون تلفات جانی این واقعه وجود دارد.

آقایان محرابیان و بذرپاش، وزرای نیرو و راه که در بالگرد‌های دیگر حضور داشته اند، سالم به مقصد رسیده‌اند.

تلاش گسترده نیرو‌های امدادی برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور

نیرو‌های امدادی هلال احمر و نیرو‌های کمکی نظامی و انتظامی از همان ابتدای گزارش سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، عملیات گسترده‌ای برای یافتن این بالگرد آغاز کرده‌اند.

افراد محلی میگویند که به دلیل فضای مه آلود منطقه، هنوز وضعیت بالگرد مشخص نیست.

هیچ منبع رسمی تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

شبکه خبر نیز از وقوع سانحه برای یکی از بالگر‌های رئیس‌جمهور خبر داده است.

وحیدی: گروه‌های مختلف امداد به طرف منطقه در حرکت هستند

وحیدی در گفتگو با شبکه خبر گفت: با افتتاح سد خداآفرین و سد قیز قلعه سی که اتفاق افتاد رئیس جمهور به همراه هماران با چند بالگرد برمی گشتند که یکی از بالگرد‌ها مجبور به فرود سخت بودند که به دلیل مه آلود بودن بوده است.

وی افزود: گروه‌های مختلف امدادی به طرف منطقه در حرکتند، ولی با توجه به مه آلودی و نامناسبی هوا ممکن است زمان ببرد تا به منطقه برسند کار‌ها در دست کنترل است گروه‌های امدادی در حال انجام کار‌ها هستند امیدواریم به سرعت به محل حادثه برسند.

وزیر کشور گفت: ارتباط با همراهان بوده، ولی با توجه به اینکه منطقه پیچیده است و برقراری ارتباطات سخت است امیدواریم گروه‌های امدادی زودتر به منقطه وقوع حادثه برسند و اطلاعات بیشتری به ما منتقل کنند.


تصاویر عملیات جستجوی سانحه بالگرد رئیس جمهور؛

به اشتراک بگذارید

یک پاسخ ارائه کنید